به گزارش ایرنا، رییس جهاد دانشگاهی استان در این آیین مساحت این مرکز را سه هزار و 650 مترمربع عنوان کرد و گفت: در مرحله نخست این طرح 2 هزار و 100 متر آماده بهره برداری است و در صورت تامین اعتبار پیش بینی می شود مرحله دوم آن سال آینده بهره برداری شود.
وحید خلیلی اردلی افزود:عملیات ساخت و ساز این طرح از خرداد سال 93 آغاز شد و 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات دفتر مرکزی، جهاد دانشگاهی استانی و مساعدت های مالی استانداری هزینه شده است.
وی ادامه داد: در این طرح، مراکز تخصصی پژوهشی و مدیریت آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مستقر هستند.
خلیلی، نبود فضای فیزیکی متمرکز، پراکنده و اجاره نشینی های پی در پی را از مشکلات جهاد دانشگاهی برشمرد و افتتاح مرکز جدید را اقدامی موثر در راستای اعمال مدیریت یکپارچه و پویاتر از گذشته عنوان کرد.
وی تصریح کرد: مراکز آموزشی کوتاه مدت در ساختمان های قبلی دایر است.
خلیلی در ادامه کسب موفقیت 70 درصدی در ماموریت های آموزشی تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، راه اندازی مرکز تخصصی پژوهشی فناوری اطلاعات، دریافت موافقت کلی برای راه اندازی مرکز تخصصی جوشکاری و پیگیری راه اندازی مرکز پژوهشی گردشگری را از افتخارات این مرکز در 2 سال گذشته عنوان کرد.
وی افزود: راه اندازی سامانه آموزش های مجازی، دفترجهاد دانشگاهی در سامان و راه اندازی سالن های آموزش پزشکی، افزایش چشمگیر دوره های تخصصی اشتغال محور کوتاه مدت و کسب عنوان شعبه برتر ملی برای 2 سال پیاپی از دیگر افتخارات این مرکز طی این مدت است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در آیین افتتاح این ساختمان، خدمات این مرکز را مطلوب ارزیابی و از تلاش مدیریت این مجموعه قدردانی کرد.
قاسم سلیمانی دشتکی با بیان این که چهارمحال و بختیاری در بسیاری از فعالیت های کشاورزی و صنعتی از رتبه خوبی در کشور دارد، افزود: برغم تلاش کشاورزان و صنعتگران، بهره وری در این بخش ها مطلوب نیست و این امر تلاش بیشتر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی جهاد دانشگاهی را می طلبد.
وی همچنین توجه ویژه و بیش از گذشته دولتمردان کشور به مناطق محروم را برای توسعه استان ضروری دانست و برای حمایت از فعالیت های مرکز جهاد دانشگاهی اعلام آمادگی کرد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم همچنین ازکارکنان فعال در امر آماده سازی ساختمان مرکز آموزشی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان قدردانی شد.
هم اکنون بیش از 15 فعالیت آموزشی، فرهنگی و پژوهشی از سوی جهاد دانشگاهی چهارمحال وبختیاری ارائه می شود.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
8125/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.