در آستانه هفتادمین روز از روزهای بدون ثبت فوتی ناشی از کرونا، روز گذشته با فوت یکی از بیماران مبتلا به کرونا، شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به ۱۸۵۰ نفر رسید.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: در آستانه هفتادمین روز از روزهای بدون ثبت فوتی ناشی از کرونا، روز گذشته با فوت یکی از بیماران مبتلا به کرونا، شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به ۱۸۵۰ نفر رسید.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، علی احمدی اظهار کرد: هم اکنون ۶۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی افزود: هم اکنون سه نفر از بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.

احمدی با اشاره به افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹و بار مراجعات به مراکز درمانی استان یادآور شد، هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان های بروجن، شهرکرد و سامان در وضعیت نارنجی و شهرستان های فارسان، بن، کیار و کوهرنگ در وضعیت زرد و شهرستان های اردل، خانمیرزا و لردگان در وضعیت آبی هستند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان بر لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل روند واکسیناسیون گروه‌های هدف تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.