سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از آماده باش ستاد مدیریت بحران این استان خبر داد.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت:با توجه به در پیش بودن بارندگی، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به حالت آماده‌باش درآمده است.

به گزارش جماران، خسرو کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این ستاد با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه بارشی پرقدرت به چهارمحال و بختیاری از روز پنجشنبه ۶ آذرماه و فعالیت آن تا روز یکشنبه هفته آینده که منجر به بارش برف و باران و وقوع کولاک، آذرخش، تندباد و تگرگ در سطح استان می‌شود، به حالت آماده‌باش درآمده و راهدارخانه‌ها و سایر دستگاه‌های امدادی عملیاتی، پایگاه‌های امدادجاده‌ای و امداد و نجات مستقر در سطح استان هشدار آماده‌باش دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در همین راستا اخطارهای لازم نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر شهری، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اخلال تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌ها به فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و سایر مسوولان دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است.

کیانی توصیه کرد: از مردم تقاضا می‌شود تا از ترددهای غیرضروری هنگام بارش‌ها در جاده‌های استان پرهیز و در صورت ضرورت به حضور در جاده‌ها باید خودروهای خود را وسایل ایمنی مانند زنجیرچرخ، تجهیزات گرمایشی و سوخت کافی مجهز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.