معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از انجام 2 عمل اهدای عضو در شهرکرد خبر داد.ضوض

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با اعلام رضایت ۲ خانواده نیکوکار، سحرگاه روز سی و یکم تیرماه عمل اهدای عضو ۲ بیمار مرگ مغزی انجام گرفت.

به گزارش جماران، فریدون رحمانی افزود: طی چند ساعت گذشته ۲ عمل جداسازی عضو در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد انجام گرفت که یک مورد آن مربوط به اهدای عضو یک پسر بچه ۲ ساله به نام سعید جلیل پیران است.

وی ادامه داد: این پسربچه لردگانی که بر اثر سقوط از ارتفاع در ابتدا در بیمارستان شهدای لردگان بستری شده بود، به بخش ICU بیمارستان کاشانی منتقل می‌شود که پس از تایید مرگ مغزی این بچه پاک و معصوم خانواده نیکوکار جلیل پیران به اهدای اعضای فرزند خود رضایت دادند.

رحمانی به عمل جداسازی عضو دیگر در این استان اشاره کرد و گفت: مدینه حضرتی دیگر بیمار مرگ مغزی بود که با تایید پزشکان و رضایت خانواده نیکوکار مورد عمل جداسازی عضو قرار گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: مرحومه مدینه حضرتی ۶۲ ساله از اهالی شهر بلداجی بر اثر عارضه سکته دچار مرگ مغزی شده بود.

رحمانی افزود: کلیه و کبد مرحوم سعید جلیل پیران و کبد مرحومه حضرتی برای اهدا به بیماران نیازمند به شیراز انتقال داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.