به گزارش ایرنا، حامد فروزنده روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:‌از این میزان ۶۰ درصد در حوزه عمرانی و ۴۰ درصد برای حوزه جاری هزینه خواهد شد.
وی افزود:‌ بودجه شهرداری فرخشهر در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال بود که با تلاش‌های صورت گرفته ۱۸۵ میلیارد ریال محقق شد.
فروزنده تصریح کرد: در سال‌جاری ۳۰ طرح عمرانی با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری فرخشهر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.
وی یادآور شد: از این تعداد عملیات اجرایی ۲۰ طرح عمرانی به‌مناسبت ۲۰ اردی‌بهشت روز فرخشهر آغاز شده که تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.
شهردار فرخشهر اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث ساختمان آتش‌نشانی فرخشهر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اختصاص سه میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری تا آخر امسال بهره‌برداری می‌شود.
وی گفت: فرخشهر با ۷۴۷ هکتار محدوده و سه هزار و ۷۳۵ هکتار حریم دارای ۸۲.۵ هکتار بافت فرسوده است.
فروزنده تاکید کرد: شهرداری فرخشهر با ارایه تسهیلات و مشوق‌هایی به ساکنان بافت فرسوده، برای بازسازی و نوسازی این بافت اقدام می‌کند.
وی افزود: استفاده از توان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری مشارکتی در بخش‌های مختلف دارای پتانسیل فرخشهر مانند حوزه گردشگری، ورزشی، ‌فرهنگی و هنری از دستورکارهای مدیریت شهری قرار دارد.
شهردار فرخشهر تصریح کرد: مردم، کشاورزان، نیروهای شهرداری و سازمان‌های وابسته مانند آتش‌نشانی،‌فعالان فضای مجازی، جوانان و گروه‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا اقدامات شایسته‌ای در ضدعفونی معبرهای عمومی داشته‌اند.
وی یادآور شد: هیچ فعالیتی خارج از ضوابط و مقررات قانونی در حوزه مدیریت شهری فرخشهر انحام نخواهد شد.
فروزنده اظهار داشت:‌ سرانه فضای سبز برای هر شهروند فرخشهری ۳۲.۵ سانتیمترمربع است.
به گزارش ایرنا، فرخشهر ودر شهرستان شهرکرد با ۳۲ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.