به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: باید افراد بیکار شده به ویژه بیماران به دلیل کرونا و تثبیت وضع اشتغال موجود را در این جلسات مدنظر قرار داد.

وی ادامه داد: در ابتدای شیوع کرونا سلامت مهمترین امر بود اما بعد از آن معیشت نیز در اولویت‌ها قرار گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مسائل مذهبی، امور فرهنگی و مذهبی از دیگر مواردی است که بسیار مورد اهمیت است و باید به این مهم نیز توجه ویژه داشت.

وی گفت: با توجه به پیش بینی‌ها امسال احتمال زیاد و حداقل ۲۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه در کشور خواهیم داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اکنون وضعیت نفت نیز مشخص است، گفت: در صادرات از کشور محدودیتی نبود اما اکنون این امر نیز دچار مشکل شده است.

وی طمع ورزی دشمنان را از دیگر مشکلات در کشور عنوان کرد و گفت: این عوامل ممکن است دست به دست دهد و تبعاتی درکشور ایجاد کند که موجب چالش در سال جاری شود.

وی با اشاره اینکه استان از سال‌های گذشته همواره دارای نرخ بیکاری بالایی بوده است، تاکید کرد: ظرفیت‌هایی وجود دارد که با همت بالا می‌توان نتایج مطلوب کسب کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این راستا لازم است دولتمردان بیش از گذشته تلاش و انگیزه داشته باشند و بخش خصوصی نیز نشان داده که دلسوزتر است و در بسیاری موارد به یاری می‌آید.

وی ادامه داد: برای جذب تسهیلات اشتغالزایی به ویژه در چهارمحال و بختیاری که نرخ بیکاری بالایی دارد باید تلاش شود لذا باید میزان ابلاغ تسهیلات و میزان جذب آن مشخص شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی متولی موانع عدم جذب تسهیلات اشتغال را تا پایان مهلت زمانی را اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.