حمدالله مشتاقی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:در ابتدای شروع کلاس‌های آنلاین، تعدادی از استادان در مقابل برگزاری کلاس به صورت مجازی مقاومت می‌کردند و دلیل این کار را هم حجم سنگین دروس می‌دانستند و نگران یادگیری دانشجو بودند، ولی با توجه به شرایط خاص بوجود آمده، راهی جز برگزاری کلاس مجازی وجود نداشت و در حال حاضر همه استادان دانشگاه کلاس‌های مجازی خود را برگزار می‌کنند.

وی گفت: در صورت فراهم بودن شرایط و نبود مشکل در زیرساخت‌ها ، نگرانی در برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی وجود ندارد و روز به روز کلاس‌ها کیفی‌تر می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد، در رابطه با دروس عملی دانشجویان در این نیمسال خاطر نشان کرد: دروس عملی و کارگاهی دانشگاه در ۲ ماه تابستان به صورت فشرده برگزار می‌شود، ولی دانشگاه هم‌اکنون در تلاش است که دروس عملی برخی از رشته‌ها همانند رشته کامپیوتر را که می‌تواند به صورت مجازی برگزار شود، را از هفته آینده در برنامه کلاسی خود جایگزین کند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه شهرکرد در حال حاضر دارای ۳۳۰ عضو هیات علمی، بیش از هفت هزار دانشجو و ۴۹ رشته در مقطع کارشناسی، ۷۹ رشته کارشناسی ارشد ، ۳۶  رشته دکتری تخصصی و یک رشته دکتری حرفه‌ای است.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.