سرهنگ اردلان گلیج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در قالب این طرح، پنج ایستگاه در ورودی‌های مهاباد در «دارلک» و «سه‌راه برهان» و میادین «ملا خلیل»، «استقلال» و «دانشجو» این شهر راه‌اندازی شده و اقدام به ضدعفونی خودروها کردند.

وی اضافه کرد: نیروهای ارتش در طول این مدت سرنشینان تمامی این ۵۴ هزار خودرو را نیز تب‌سنجی کرده و موارد مشکوک به بیماری کرونا (تب بالا) را به مراکز درمانی مهاباد ارجاع دادند.

وی با اشاره به اینکه ارتش در همه شرایط همگام و همراه با مردم خواهد بود، افزود: فعالیت این ایستگاه‌های سلامت ضدعفونی و تب‌سنجی ارتش در مهاباد تا زمان شکست دادن این بیماری تداوم خواهد داشت. 

فرمانده تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد گفت: در پی درخواست قرارگاه شمال غرب ارتش مبنی بر ضدعفونی کردن اماکن شهری منطقه، نیروی پیاده مستقر در این شهرستان با تجهیزات و خودروهای ضدعفونی‌کننده خود خیابان‌ها و معابر شهر را در چند مرحله ضدعفونی کرد.

سرهنگ گلیج با اشاره به اینکه کادر درمانی نیروی زمینی ارتش نیز تمام تلاش خود را در راستای تحقق شعار «ما کرونا را شکست می‌دهیم»، به‌کار خواهد بست، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش تمام دستگاه‌ها و همکاری مردم هرچه زودتر این بیماری از کشور و استان آذربایجان‌غربی ریشه‌کن شود.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در این شهرستان جمعی لشکر پیاده ۶۴ ارومیه است.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این بیماری توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.