به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری از طریق ویدئو کنفرانس با معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها به ۵ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" افزود: برای تحقق اهداف معظم له در این نام‌گذاری ‌۱۰۰ طرح در چهارمحال و بختیاری مشخص شده است.
عباسی تصریح کرد: ‌۳.۶۴ درصد تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغال‌زایی کشور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته و تاکنون ۳ درصد آن جذب شده است.
وی یادآور شد: مسوولان مرتبط با حوزه اشتغال در چهارمحال و بختیاری برای جذب۶۴ صدم درصد باقی‌مانده این تسهیلات تلاش کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ در صورتی که برخی افراد برای اجرای یک طرح همگانی اختلال ایجاد کنند، دستگاه اجرایی مربوطه باید با دریافت حکم از دادگاه و واریز پول به حساب دادگستری نسبت به ادامه، اجرا و تکمیل طرح مورد نظر اقدام کند.
وی تاکید کرد:‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در اجرای مصوبات معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان عملکرد مطلوبی داشته است.
عباسی افزود: روند احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان روستایی در چهارمحال و بختیاری پیشرفت مطلوبی دارد.
وی تصریح کرد: براساس وعده دکتر نوبخت قرار شده تا در صورت تکمیل و بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی در مدت کمتر از یک سال سهمیه بیشتری برای ساخت مسکن محرومان روستایی چهارمحال و بختیاری اختصاص یابد.
به گزارش ایرنا، ۳۱ مرداد سال گذشته عملیات اجرایی ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان روستایی در چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.