حجت الاسلام سید عزیز الله میر احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ دینی ضروری است، اظهار داشت: اجرای برنامه هیئت مجازی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هیئت مجازی جایگزینی برای فعالیت هیئت‌های مذهبی در دوران شیوع کرونا است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه تعطیل نشدن هیئت‌های مذهبی و تبلیغ فرهنگ دینی است، گفت: قرائت قرآن با حضور قاریان برجسته استان، اجرای مناجات نامه‌ها، سخنرانی توسط سخنرانان و ائمه جماعت مساجد و… از مهمترین برنامه‌هایی است که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه بندگی و عبادت و ارزشمندترین ماه نزد خداوند است، بیان کرد: باید از فرصت ماه رمضان برای عبادت بیشترین بهره گیری انجام شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با اشاره به برگزاری برنامه هیئت مجازی در ماه شعبان، ادامه داد: ویژه برنامه هیئت مجازی در ماه شعبان با قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، صلوات شعبانیه و مناجات شعبانیه برگزار شد.

وی تاکید کرد: سخنرانی‌های روحانیون با موضوع نکات دعای شعبانیه، فضیلت‌های ماه شعبان و… با بهره گیری از شبکه‌های اجتماعی اجرا شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ دینی یک فرصت به شمار می‌رود و باید تلاش شد که از این فرصت ارزشمند به صورت بهینه استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1421267
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.