محسن جهانشیر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از هیات های ورزشی خواسته شده با توجه به شیوع کرونا و تاکید بر ماندن در خانه و نیز تعطیلی مکان های ورزشی، نسبت به ارایه خدمات و فعالیت های آموزشی از طریق شبکه های مجازی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هیات های ورزشی می توانند دوره های آموزشی متناسب با ضوابط و قوانین را به صورت مجازی آموزش دهند ضمن اینکه هم اکنون برخی مربیان باتجربه و مطرح ورزش استان نسبت به پخش فیلم های آموزشی در فضای مجازی اقدام کرده اند.

جهانشیر خاطرنشان کرد: هیات های ورزشی می توانند با همکاری روابط عمومی دستگاه ورزش نسبت به ترویج دوره های آموزشی از طریق شبکه های اجتماعی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره پیشگیری از کرونا باعث شد تا ورزشکاران مستعد قابلیت های فردی خود را در قالب فیلم های کوتاه در شبکه های مجازی به نمایش بگذارند، گفت: نحوه تمرین های آنان الگوی خوبی برای سایر افراد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: در همین راستا روابط عمومی این اداره کل برگزاری نخستین جشنواره ورزش در خانه در استان همدان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: روزانه بیش از ۱۵ فیلم کوتاه ورزشی توسط ورزشکاران و مربیان ورزشی برای ترویج فرهنگ ورزش در خانه و آموزش به عموم جامعه از طریق رسانه‌های اجتماعی وابسته به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منتشر می‌شود.

جهانشیر یادآور شد: در پایان این جشنواره به پنج اثر برتر ارسالی هدایای نفیسی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

هم اکنون بیش از ۸۵ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.