کمال اکبریان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت یک بامداد روز دوشنبه یک خودروی سواری از پل چلوان شهرستان به رودخانه زاینده‌رود سقوط می‌کند و پس از اطلاع از این حادثه نیروهای امدادی هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس و سایر نیروهای امدادی برای یافتن فرد حادثه‌دیده اعزام می‌شوند، اما اثری از راننده نبود.

وی ادامه داد: پس از آن از ظرفیت تیم‌های قایقرانی رفتینگ و تیم‌های تجسس هلال‌احمر نیز استفاده شد و برای جست‌وجوی این مرد غرق شده عملیات گسترده‌ای شکل گرفت، اما هنوز پس از گذشت ۴ روز اثری از وی یافت نشده است.

اکبریان، بالا بودن سطح آب رودخانه را یکی از عوامل سخت‌ شدن پیدا کردن جسد دانست، اظهار داشت: هم اینک دبی رودخانه زاینده‌رود ۹۰ مترمکعب بر ثانیه است که به واسطه حجم آب‌های پایین‌دست بسیار خروشان شده است و پیدا کردن جسد را بسیار سخت کرده است.

فرماندار شهرستان سامان خاطر نشان کرد: با فرماندار شهرستان لنجان استان اصفهان نیز هماهنگ شده تا در محدوده سد چم‌آسمان نیز تیم‌های امدادی، جست‌وجوی جسد را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مرد سقوط کرده در رودخانه زاینده رود از روستاییان شهرستان سامان بوده است، افزود: این فرد در محل برگشت به خانه خود دچار این حادثه شده بود.

به گزارش ایرنا، مرکز شهرستان سامان در ۲۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیایر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.