فرحناز قائدامینی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح رسمی شبکه آموزشی دانش‌آموزی در یک هزار و ۲۷ مدرسه ابتدایی این استان افزود: هم اینک ۹۸ درصد مدارس ابتدایی استان به شبکه شاد متصل است و تلاش می‌شود مدارس دیگر نیز که از زیرساخت‌های لازم برخوردار نیستند، به این امکان متصل شوند.

وی، تعداد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان را ۱۰۴ هزار و ۶۷۰ دانش‌آموز اعلام کرد و گفت: ۶۲ درصد این دانش‌آموزان، امکان اتصال به شبکه شاد را دارند و برای دیگر دانش‌آموزان، درس‌نامه و سی‌دی‌های آموزشی تهیه و توزیع شده است.

قائدامینی خاطر نشان کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا ۷۰ درصد محتواهای آموزشی تدریس شده بود و امید است تا پایان اردیبهشت تمام دروس به دانش‌آموزان ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: شبکه آموزشی شاد یک فضای کامل از نظر آموزشی، تربیتی و پرورشی است.

قائدامینی با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدای دانش‌آموز و صدای مشاور، تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند سوالات آموزشی و پرورشی خود را از طریق سامانه‌ها پیگیری کنند.

وی افزود: امید است اولیاء نیز با حمایت و همراهی بیش از پیش خود آموزش و پرورش را در تحقق اهداف شبکه شاد یاری دهند.

به گزارش ایرنا، شبکه شاد مخفف «شبکه آموزشی دانش‌آموزان» یک اقدام هماهنگ کشوری و راهکاری برای تداوم فراگیری علم و دانش در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

در سال تحصیلی جاری ۲۰۷ هزار و ۱۱۷ دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۶۰۰  مدرسه و حضور بیش از ۱۴ هزار نیروی فرهنگی در چهارمحال و بختیاری مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.