اقبال عباسی روز سه‌شنبه در ارتباط ویدیویی با رییس جمهوری با ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در این استان در خصوص مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا، افزود: نزدیک به ۱۰۰ درصد جمعیت این استان غربالگری شده است و همین موضوع نقش بسیار مهمی در مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان داشته است.

وی با اشاره به  جدیت این استان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تصریح کرد: در همین راستا ۳۰۰ مامور در مبادی ورودی استان فعال شده، ۸۳ درصد ترددها کاهش یافته و ۹۰ درصد بازار استان خلوت شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین ۴۰۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد و نظارت‌ها بر روند اجرای طرح فاصله‌گذاری همچنان ادامه دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی برای بازگشایی اصناف کم‌خطر در این استان آماده سازی است، افزود: در این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد و با هماهنگی اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی از ۲۳ فروردین این اصناف فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: این استان در خصوص تعداد بیماران مبتلا و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا جزو 3 استان مطلوب کشور قرار دارد.

رییس جمهوری در این تماس ویدیویی با ابراز رضایت از نحوه اقدامات و فعالیت های استان چهارمحال و بختیاری در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تلاش تمامی پرسنل درمان، مدیران و همکاری و همراهی مردم  قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.