به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از جمله مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و… ظهر یکشنبه از کارگاه تولید ماسک در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

کارگاه تولید ماسک به همت قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است و نقش مهمی در حل مشکل کمبود ماسک در سطح استان ایفا کرده است.

راه اندازی ۱۵ کارگاه تولید ماسک در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این بازدید گفت: ۱۵ کارگاه فعال تولید ماسک در سطح استان فعال شده است.

حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری گفت: این تعداد کارگاه روزانه بیش از پنج هزار ماسک تولید می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با فعال شدن این کارگاه‌های تولید ماسک بخشی از نیاز جامعه تأمین شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تولید لباس‌های بیمارستانی و کادر درمانی نیز در این کارگاه مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: کارگاه اصلی تولید ماسک در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در شهرکرد فعال است و روزانه بیش از دو هزار ماسک در این کارگاه تولید می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بیش از ۱۷ هزار ماسک توسط این کارگاه تولید شده است.

مسئول ستاد مردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید بیان کرد: کارگاه‌های تولید ماسک در راستای تأمین نیاز ماسک از ۱۰ اسفند ماه سال گذشته فعال شده است.

علی پور حسینی دهکردی بیان کرد: تأمین مواد اولیه از مهمترین مشکلات در تولید ماسک در سطح استان بود که با تلاش مجموعه‌ای از دانشجویان و طلبه‌ها مواد اولیه تأمین شد و هیچ گونه کمبودی در بخش مواد اولیه نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این بازدید با تقدیر از تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در مسیر کمک به تأمین کمبود تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک، بیان کرد: هم اکنون شاهد همدلی در میان دستگاه‌ها برای حل مشکلات در راستای مقابله با کرونا هستیم.

مجید شیرانی بیان کرد: تلاش‌های اداره تبلیغات اسلامی در مسیر مقابله با کورنا قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: فعالان و مدافعان سلامت در جای جای استان با اقدامات خود جوش، ضمن گند زدایی معابر و نقاط پر تردد و اهدای اقلام بهداشتی برای تشویق مردم به در خانه ماندن سیستم بهداشتی و درمانی را یاری می‌کنند.

وی ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های منتخب در شهرستان‌های ۱۰ گانه با آموزش و ارائه خدمات تشخیصی و مراقبتی در صف مقدم جبهه مقابله با کرونا مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در شهرستان‌های مختلف و مراکز بهداشتی و درمانی روند غربالگری و بیمار یابی و اجرای برنامه ملی خودارزیابی را از نزدیک بررسی می‌کنند.

وی از اختصاص کمک‌های نقدی خیرین به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان برای تأمین تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز مدافعین خط مقدم مقابله با کرونا استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.