حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در رزمایش مدافعان سلامت این استان افزود: این روزها افراد به همان میزان که برای سلامتی جسم خودشان تلاش می‌کنند، به همان میزان باید به بهداشت روح و روان و جان خود اهمیت بدهند.

وی با بیان اینکه در مواقع بحرانی، اهمیت دعا برجسته‌تر می‎شود، تصریح کرد: نباید از انس با خدا، نیایش و دعا در این روزها غافل شد و باید در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گرفت.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در روزهای ماه رجب فرصت مناسبی برای دعا و نجوا فراهم شد و مومنان باید از این ظرفیت نهایت بهره‎برداری را کنند.

نکونام با تاکید بر فرهنگسازی و ترویج اهمیت دعا در جامعه، افزود: رسانه بر ترویج حالات معنوی و بهداشت روح و روان و انس با خداوند اقدام کنند.

امام جمعه شهرکرد با قدردانی از تلاش مدافعان سلامت و گروه های جهادی، خاطرنشان کرد: امید است  این بلا هرچه زودتر رفع شود.

نکونام افزود:این موضوع را هم باید بدانیم که با دشمنانی مواجه هستیم که حاضرند برای اینکه مانعی را از سر راه خود بردارند، دنیا و حتی ملت خود را نیز گرفتار کنند.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تاکنون ۸۳ نفر در این استان مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند که از این تعداد ۱۱ نفر فوت کرده و ۵۵ نفر بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا کووید ۱۹ نام دارد،این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.