بهزاد محمدی روز چهارشنبه در بازدید از مناطق عشایری گیلانغرب، با اشاره به خدمات مناسب دولت به جامعه عشایری از عشایر مستقر در مناطق گرمسیری خواست تا با توجه به شیوع بیماری کرونا از کوچه زودهنگام خودداری کنند و نگران تامین مایحتاج خود نباشند.

وی اظهارداشت: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از شیوع ویروس کرونا در بین عشایر استان کرمانشاه نداشته‌ایم.

مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه بر لزوم توجه به عشایر به توصیه‌های بهداشتی مدافعان سلامت تاکیدکرد.

محمدی گفت: عشایر استان کرمانشاه با ۱۴ هزار خانوار و جمعیت ۸۰ هزار تن بیش از ۳۰ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تامین می کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باتوجه به شرایط حساس به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا، عشایر استان کوچ بهاره خود را نسبت به سال های گذشته با تأخیر انجام دهند و نهایت همکاری را با مسوولان ذیربط داشته باشند.

احمد صفری اظهار داشت: مجلس در راستای خدمت به این قشر با اختصاص بخشی از اعتبارات ارزش افزوده در جهت خدمت به جامعه عشایری تلاش کرده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ سه‌شنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۹۲ نفر بوده که چهار نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۱۹۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۲۰ نفر فوت کرده اند.

به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۷۳ نفر بستری شدند که از این تعداد ۸۵۶ نفر ترخیص و ۹۷ نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.