مجید شیرانی روز سه‌شنبه با تشریح وضعیت استان طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: با مثبت شدن آزمایش یک بیمار دیگر، تعداد موارد قطعی کرونا در استان به ۷۵ نفر رسید.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۱۰ بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مداوا و مراقبت قرار گرفتند که از این تعداد هم اینک ۶۰ بیمار مشکوک و مبتلای قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

شیرانی تصریح کرد: همچنین از تعداد ۷۵ مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان، تاکنون ۵۱ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با هشدار نسبت به مسمومیت‌های الکی، تصریح کرد: موضوع نگران‌کننده، مسمومیت‌های شدید با الکل و مسمومیت ریوی با مواد شوینده‌ها است.
شیرانی افزود: طی روزهای اخیر ترکیب مواد شوینده و سفیدکننده موجب مسمومیت‌های ریوی و حتی وقوع مرگ در افراد شده است.

ویروس کرونا  کووید ۱۹ نام دارد، این ویروس اکنون به بسیای از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.