به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اصغر اسماعیلی با اعلام این خبر افزود:  سال‌گذشته ۲۳۴ هزار تن ورق گالوانیزه تجاری و خودرو در استان تولید شد که از این میزان ۵۰ هزار تن آن صادر شد.  

وی، با اشاره به اینکه ورق‌های تولیدی این کارخانه از نظر کیفی و قابلیت رنگ‌پذیری در سطح ورق‌های خارجی با کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای جهانی است ،گفت: مقاومت در برابر خوردگی، آب، آلودگی هوا، رطوبت و سایر مواد خورنده، را از دیگر ویژگی‌های این ورق تولیدی است.

اسماعیلی افزود:این مجتمع، تنها تولیدکننده ورق گالوانیزه مخصوص خودرو در خاورمیانه است که سالانه با ظرفیت اسمی ۴۰۰ هزار تن ورق خودرو با ضخامت ۴ دهم تا ۲ میلیمتر و با عرض ۸۰۰ تا ۱۸۸۰ میلیمتر تولید می‌کند.

وی،با اشاره به این که ۸۵درصد از نیاز داخلی از کارخانه ورق خودرو تامین می‌شود، گفت: هم‌اکنون زمینه اشتغال ۲۵۶ نفر به طور مستقیم در این کارخانه فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری،در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار به عنوان نخستین و تنها تولیدکننده ورق گالوانیزه مخصوص خودرو در خاورمیانه،در کیلومتر ۳۳ جاده شهرکرد به بروجن، در منطقه سفیددشت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.