به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در این تماس تلفنی با اقبال عباسی، با تاکید بر اهمیت بحث پیشگیری در مقابله با شیوع ویروس کرونا  اظهار داشت: نیاز است از کادر درمانی برای اتخاذ تصمیم‌های به هنگام و اثربخش در بحث مبارزه با این ویروس به صورت ویژه قدردانی کرد.
وی تاکید کرد: خدمات‌رسانی به مبتلایان به ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن باید در اولویت قرار بگیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این تماس تلفنی با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا گفت: این استان نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت خوبی در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس قرار دارد.
اقبال عباسی تصریح کرد: کادر درمانی این استان ایثارگرانه به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خدمت‌رسانی می‌کنند و تلاش می‌شود، هیچ‌گونه مشکلی از نظر کمبود تجهیزات و وسایل حفاظتی برای این قشر به وجود نیاید.
وی خاطرنشان کرد: تمام اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و جلسات کمیته‌های این ستاد به‌طور منظم در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، بنا بر آخرین آمارهای دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استا تاکنون ۶۱ بیمار مبتلا شناسایی شده است که از این تعداد تاکنون ۹ نفر جان خود را از دست داده، ۴۵ نفر بهبود یافته و مابقی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

ویروس کرونا ،کووید ۱۹ نام دارد،این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.