شهرام ندیمی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان در حال بارش است و در گردنه‌های شهرستان کوهرنگ کولاک برف شکل گرفته است.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در تردد از محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد: کولاک برف در شهرستان کوهرنگ منجر به اختلال در ترددها شد و توصیه می‌شود خودروها مجهز به زنجیرچرخ باشند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش‌ها از صبح روز چهارشنبه در استان آغاز شد و تاکنون ۸ سانتی‌متر برف و ۳۶ میلیمتر باران در شهرستان کوهرنگ به همراه داشته است.

مهرداد قطره سامانی افزود: همچنین بارش باران تاکنون در شهرکرد ۱۰ میلیمتر، لردگان ۱۸ میلیمتر، بروجن ۳ میلیمتر، سامان ۵ میلیمتر، اردل ۱۶ میلیمتر، بن ۱۲ میلیمتر و فارسان ۱۵ میلیمتر باران گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بارش‌ها در استان تا روز پنجشنبه تداوم دارد و سپس با وقفه ۲ روزه یک سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه سوم فروردین در چهارمحال و بختیاری فعال می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.