مجید شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۷۰ بیمار از مراکز ترخیص شده‌اند که ۳۱ نفر آنها از بیماران قطعی مبتلا به کرونا بوده است.

وی ادامه داد: به زودی آزمایشات اختصاصی و تکمیلی در استان انجام و روند پاسخ دهی به نمونه‌های بیماران مشکوک تسریع پیدا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: مردم با انجام مراقبت‌های لازم تا حد امکان از افزوده شدن حجم کاری کادر درمانی خودداری و با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، سیستم بهداشت و درمان را در پیشگیری و مقابله با کرونا کمک نمایند.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری و مناطق گردشگری استان از پذیرش گردشگر و مسافران نوروزی معذور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: وضعیت شیوع کرونا در استان، همچنان در یال صعودی منحنی شیوع این بیماری قرار دارد، لذا رعایت نکات بهداشتی و توجه به هشدارهای بهداشتی برای پیشگیری از همه گیری بیماری همچنان ضروری است.

وی ادامه داد: ستاد استانی مقابله با کرونا از هم استانیان خواست برای پیشگیری از شیوع این ویروس آخرین پنج شنبه سال از زیارت اهل قبور خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد: ظرفیت کارگاه‌های تولیدات مواد بهداشتی، محلول ضدعفونی کننده با تغییر خط تولید و افزایش شیفت کاری پرسنل افزایش و در حال تأمین نیاز استان به این محصولات هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.