احمدرضا صباغی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه بانک‌ها به عنوان یکی از محل‌های تجمع مردم در روزهای پایانی سال تلقی می‌شوند، از مردم خواست تا تمام فعالیت‌های بانکی خود را از طریق درگاههای اینترنتی بانک‌ها، دستگاه‌های خودگردان و خودپرداز و به صورت غیرحضوری انجام دهند.

به گفته وی، در ایام شیوع ویروس کرونا، مردم برای امور بانکی به بانک مراجعه نکنند بلکه تمام فعالیت‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

صباغی گفت: همه روزه دستگاه‌های خودپرداز، خودگردان و همچنین محیط داخلی بانک‌ها، ضدعفونی می‌شوند و مردم برای استفاده از دستگاه‌های خودپرداز نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی، با اشاره به اینکه پول یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا است، افزود: براساس اعلام کارشناسان بهداشت، تبادل اسکناس بین افراد یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا است و در همین راستا برای جایگزین اسکناس، بانک‌ها آمادگی صدور کارت هدیه را به جای پول نقد دارند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.