به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از بیماران مبتلا به کرونا و مشکوک ابتلاء به این بیماری با حال عمومی مساعد از مراکز درمانی ترخیص شده اند که حدود ۱۵ نفر از آنها مبتلایان قطعی کرونا بوده اند.

وی یادآور شد: خوشبختانه شرایط استان ثابت بوده و این امر موجب شده است تا ظرفیت بیمارستان‌ها به یکباره تکمیل نشود و روند ارائه خدمات به بیماران به خوبی مدیریت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از همکاری رسانه‌ها برای آگاهی بخشی به عموم، همراهی مردم، همبستگی خوب اصناف و بازاریان در تعطیلی بازار برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس تقدیر کرد.

به گفته وی، یک هفته تا ۱۰ روز آینده با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و شرایط بد تقویمی چاره‌ای جز احتیاط، تعطیلی مراکز تجمعی و بازار نیست و به مردم توصیه می‌شود در خانه بمانند و از تردد در خیابان‌ها برای کاهش موارد جدید ابتلاء و حفظ سلامت خود کمک نمایند.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی منافع افراد به صورت انفرادی مطرح نیست و سلامت یک جامعه در خطر است لذا رعایت نکات بهداشت فردی و توجه به هشدارهای بهداشتی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.