به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، علی ملک پور با اشاره به عزم ملی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: ۴۰۰ میلیون تومان برای تهیه لوازم بهداشتی در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قرار گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و ۱۰۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان شامل بیماران خاص، بیماران صعب‌العلاج، سالمندان زمین‌گیر و مادران باردار و شیرده کمک‌هزینه خرید بسته‌های بهداشتی دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: این بسته‌های حمایتی برای تهیه لوازم بهداشتی از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ژل بهداشتی در اختیار خانواده مددجویان قرار گرفته است.

ملک پور با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا ویژه مددجویان ادامه داد: این دوره‌های آموزشی ویژه تمامی مددجویان با حضور کارشناسان حوزه بهداشت و درمان برگزار شد.

وی ضمن توصیه به خودداری از خروج غیرضروری از منزل، بیان کرد: در این دوره‌های آموزشی نحوه صحیح شستن دست‌ها طبق اطلاعیه وزارت بهداشت، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده توسط کارشناسان آموزش داده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.