فیروز عسگری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کلاس‌های درس استان همانند سایر استانهای کشور بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا تا ۱۵ اسفند تعطیل است و آموزش‌های مجازی از طریق تلویزیون برای جبران این تعطیلی در نظرگرفته شده است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر آموزش دروس از طریق شبکه های ملی، تلاش شده تا بازپخش این آموزش‌ها از طریق شبکه استانی نیز انجام شود.

عسگری تصریح کرد: برخی مقاطع تحصیلی نیز در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌توان روند تداوم آموزش‌های مجازی را پیگیری کنند.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان گندزدایی و ضدعفونی شده است.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۲۰۷ هزار و ۱۱۷ دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۶۰۰  مدرسه و حضور بیش از ۱۴ هزار نیروی فرهنگی در چهارمحال و بختیاری مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

۱۰ روز پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، روز دوشنبه ۱۲ اسفند نخستین مورد مثبت ابتلا به این ویروس در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اعلام این خبر افزود: حال این بیمار وخیم نیست و علت و چگونگی ابتلای این فرد به ویروس کرونا در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.