محمدرضا عمرون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ارسال دستورالعمل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه تمام دستگاه‌های اجرایی و با توجه به گزارشات واصله مبنی بر افزایش خودسرانه قیمت برخی ملزومات بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده، در راستای مقابله با کم‌فروشی یا نفروختن اقلام بهداشتی، اداره کل تعزیرات حکومتی استان با رویکرد پیشگیرانه و مشارکت دستگاه‌های نظارتی، طرح نظارت را آغاز کرده است.

وی گفت: طرح ویژه بازرسی مشترک با حضور گروه‌های متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و دارو و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آغاز و از داروخانه‌ها، فروشندگان تجهیزات پزشکی و فروشگاه لوازم بهداشتی بازرسی انجام شد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان اظهار داشت: در این طرح از ۴۵ واحد در مرکز استان و شهرستانها بازرسی انجام شد و هیچ تخلفی کشف نشد.

عمرون افزود: هم استانی‌ها در صورت داشتن هرگونه شکایت می‌توانند با تلفن گویای ۱۳۵تماس گرفته و یا به ادرس tazirat.۱۳۵.irشکایت‌های خود را ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال وبختیاری حدود ۹۰ داروخانه در سطح شهرستان‌های ۱۰ گانه فعال است.

به گزارش ایرنا، کرونا ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.