به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، کلیه اماکن ورزشی بخش خصوصی و دولتی شهرستان بروجن تعطیل است.

برگزاری هر گونه سانس، مسابقات و تمرینات ورزشی در کلیه اماکن ورزشی شهرستان بروجن از امروز یکشنبه چهارم اسفندماه ممنوع است.

بنا به مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان و تاکید فرماندار و مسئولان بهداشت شهرستان بروجن تمام اماکن ورزشی (استخرها، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌ها و …) تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

ورزشکاران ضمن حفظ آرامش در نظر داشته باشند این تصمیم به منظور رعایت نکات پیشگیرانه بوده و در حال حاضر شرایط استان کاملاً عادی است.

همچنین بر اساس تصمیم شورای معاونان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با توجه به اینکه بهترین راه برای مقابله با ویروس کرونا پیشگیری از ابتلاء و شیوع آن است کلیه مسابقات ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری لغو و در صورت الزام به برگزاری در شرایط خاص، بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

تمامی جلسات اداری، ورزشی و دوره‌های ورزشی به غیر از دوره‌های آموزشی مرتبط با پیشگیری از ویروس کرونا در سراسر استان تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

تمامی مدیران سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های خصوصی و مستاجرین اماکن ورزشی استان مکلف به رعایت کامل مسائل بهداشتی هستند.

این اداره کل در حال پیگیری از مراجع مربوطه برای دریافت نظریه کارشناسی درباره تعطیلی اماکن ورزشی، استخرها و… در سطح کل استان است و پس از اعلام قطعی از طریق رسانه‌های استان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.