سجاد رستمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این گروه‌ها از یکم اسفندماه سال‌جاری تا یکم اردی‌بهشت سال ۹۹ به مدت ۲ ماه بر روند فعالیت بازار نظارت می‌کنند.

وی افزود: به‌منظور فعالیت مطلوب بازار چهارمحال و بختیاری در طول سال و به‌خصوص نوروز امسال ۵۰ بازرس در سطح استان از اصناف و مراکز خدماتی این استان بازرسی می‌کنند.

رستمی تصریح کرد: این تعداد بازرس فعالیت خود را همزمان با طرح نظارتی نوروز در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: در این طرح بازرسان بر رعایت بهداشت، جلوگیری از تقلب، درج قیمت، پرهیز از کم‌فروشی، صدور فاکتور رسمی، قیمت‌گذاری کالاها و برخورد جدی با متخلفان را نظارت و پیگری می‌کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بازرسان در این مدت بر روند ارایه خدمات پارکینگ‌های عمومی و مراکز خشک‌شویی و قالی‌شویی، قیمت میوه و مرکبات، کیفیت و کمیت خدمات در نمایشگاه‌های ویژه نوروز، نوع برگزاری طرح‌های ارزان‌فروشی و رعایت درصد سود خرده و عمده‌فروشی نظارت خواهند داشت.

وی گفت: این بازرس‌ها همچنین بر شرکت‌های مسافربری، خواروبار فروشان، عرضه‌کنندگان گوشت سفید و قرمز، فروشگاه‌های لبنیات، میوه‌فروشی، و کیف‌ و کفش، واحدهای اقامتی، هتل‌ها و رستوران‌ها و همچنین مراکز و اماکن تفریحی، سیاحتی و زیارتی چهارمحال و بختیاری نظارت دارند.

رستمی تاکید کرد: بازرسان در صورت مشاهده تخلفات احتمالی نسبت به تشکیل پرونده و برخورد قانونی با آن اقدام می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مردم چهارمحال و بختیاری در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص بازار، مشکل را به شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.