امین قربانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت نوروز، در مرکز استان از ۱۴ اسفندماه به مدت ۱۰ روز در محل نمایشگاه بین المللی بجنورد برپا و کالاهای مختلف هم در آن با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می شود.

وی در باره جلوگیری از عرضه اجناس بی کیفیت در نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال اولویت با عرضه کالاهای ایرانی است و صرفا از بین تولید کنندگان دارای مجوز و یا عاملان و نمایندگی های واحد های تولیدی معتبر استفاده می شود.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ساز و کار نظارت دقیق و مستمر بر کیفیت، مرغوبیت و نحوه قیمت گذاری کالاها و خدمات ارائه شده نیز پیش بینی شده است.

وی در باره واگذاری غرفه های نمایشگاه به اصناف و بومیان استان گفت: ساز و کارهای لازم برای انتخاب واحد های صنفی و صنعتی متقاضی شرکت در نمایشگاه با تاکید بر استفاده از ظرفیت اتحادیه های صنفی و انجمن های تولیدی استانی تعیین شده است.

قربانی تصریح کرد: حدود ۹۰ درصد واحدهای مشارکت کننده بومی استان خواهند بود.

وی در باره برگزاری نمایشگاه بهاره در سایر شهرهای استان گفت: برای برگزاری این نمایشگاه در شیروان و جاجرم اعلام آمادگی شده است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت:
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت نوروز، در شیروان هم دایر می شود.

بر اساس این گزارش ۱۶ هزار کسبه در بجنورد مشغول فعالیت هستند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.