سید محمد موسوی عصر روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای شهرکرد در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات با تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، موفق شدیم بزرگترین اقدامات گسترده پیشگیرانه را نسبت به انتخابات گذشته داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص تخلفات نیز تذکر لازم به فعالان تبلیغاتی انتخابات، فعالان حزبی و فعالان فضای مجازی داده شده است.

موسوی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، تمامی ترفندهای دشمنان در این زمینه از جمله القاء و ایجاد فضای روانی و ناامنی، را خنثی کرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مشارکت در انتخابات شرکت در یک جشن ملی برای تعیین سرنوشت است، افزود: برای به دست آوردن این حق سالها بزرگان زجر و زحمت کشیدند تا این حق را به دست آوردند و وظیفه ماست که با شرکت در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات، مجلسی قوی را برای کشور رقم بزنیم.

موسوی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات، زمینه‌ساز تقویت بنیان نظام و دفاع از آرمان‌های انقلاب است که نقشه‌های شوم آمریکا و صهیونیسم را برای ما طراحی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور و پررنگ مردم نقشه‌های دشمن را برآب کرد، افزود: دوستان نظام اسلامی ایران در دنیا منتظر هستند تا با مشارکت مردم نسبت به نظام اسلامی امیدوارتر شوند اما دشمنان ما در دنیا منتظرند مشارکت مردم در انتخابات کم شود تا نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده را انتخاب و برای حضور در مجلس یازدهم راهی بهارستان می‌کنند.

برای برگزاری انتخابات در این استان ۷۳۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.

۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر  در این استان واجد شرایط رای دادن هستند از این تعداد ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.