به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام عصر چهارشنبه در دهمین شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: انتخابات امری پایان‌بخش است که مهر ختم را آبرومندانه به بسیاری مسائل کلیدی خواهد زد.

وی افزود: انتخابات بسیار مهم است زیرا در تمام عرصه‌هایی که پشت سر گذاشتیم آحاد جمعیت حضور یافت و مردم با حضور دوباره خود در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهند که توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها و مسائل اقتصادی اثری بر آنان نداشته و آنان را عقب نزده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: اگر این حضور به معنای واقعی پاسخ دهنده نباشد دشمن تحلیل خواهد کرد که تحریم‌ها اثر کرده و باید این روش را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات حکم شرعی است و هر شخصی در هر جایگاهی که امکان داشته و مکلف است باید پای صندوق رأی برود، گفت: باید نسبت به این معنا مردم را متوجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برای قوت بخشیدن به نظام و ادای تکلیف شرعی حضور در انتخابات از ضرورت‌ها است.

وی بیان کرد: امید است دوم اسفندماه امسال روزی پررنگ برای نظام اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص اقدامات شورای فرهنگی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: شهرکرد مرکز استان است و شهری توریست پذیر بوده لذا باید فضای شهری آن نیز توریست پسند، زیبا و پرجاذبه باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خصوص ترویج فرهنگ دانش‌بنیان در جامعه تاکید کرد: این مقوله از مطالبات جدی مقام معظم رهبری بوده که در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته و باید گفتمان حاکم بر جامعه عبور از اقتصاد نفتی به اقتصاددانش بنیان شود.

وی تصریح کرد: در طول سال‌ها گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده و پیشرفت‌های عالی حاصل شده اما همچنان اقتصاد به نفت وابسته است و این خلأ احساس می‌شود لذا باید این امر به یک مطالبه عمومی مردم تبدیل شود که از اقتصاد تک‌محصولی نجات یابیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.