مهرداد قطره سامانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از اواخر وقت روز چهارشنبه یک سامانه بارشی از منطقه غرب وارد استان می‌شود و منجر به بارش برف و باران در بسیاری از مناطق می‎شود.

وی ادامه داد: این سامانه در شهرستان کوهرنگ بین ۶۰ تا ۷۰ میلیمتر بارش، در شهرستان اردل و لردگان بین ۳۰ تا ۴۰ میلیمتر و در شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان بین ۱۲ تا ۱۵ میلیمتر بارش به همراه دارد.

قطره‌ سامانی تصریح کرد: بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ، ارتفاعات و گردنه‌ها به شکل برف است اما در سایر نقاط استان به صورت باران خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری همچنین از وزش باد شدید برای روز پنجشنبه خبر داد و گفت: سرعت باد برای پنجشنبه در برخی ساعات به ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‎رسد.

قطره سامانی خاطرنشان کرد: بارش‌ها در روز پنجشنبه در استان متوقف می‌شود و روز جمعه همزمان با برگزاری انتخابات بارشی در استان وجود نخواهد داشت.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.