اقبال عباسی روز سه‌شنبه در کارگروه آموزش،پژوهش، فناوری و نوآوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مخلتف مرتبط با توسعه می‌تواند مهمترین و بهترین دستاورد توجه به امر پژوهش، فناوری و نوآوری باشد.

وی افزود: اجرای طرح‌های پژوهشی از سوی پژوهش‌گران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، مطابق با آخرین یافته‌های علمی و نوین دنیا باعث تسریع در روند دستیابی به اهداف توسعه‌ای خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: حضور جدی تمامی دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری در ارایه پیشنهادات و اجرای طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار نتیجه توجه خاص جامعه علمی و تلاش این قشر برای رفع مشکلات استان است.

معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد نیز گفت: دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری ۲۴ طرح را به‌عنوان اولویت پژوهشی به کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری ارائه کردند.

محسن مبینی دهکردی تاکید کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف مرتبط با توسعه چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی یادآور شد: توجه به مناطق شهری، روستایی، عشایری، تولید، اشتغال، اقتصاد، امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری در طرح‌های اولویت‌دار پژوهشی این استان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری چهارمحال و بختیاری کلیات اجرایی ۱۴ طرح اولویت‌دار پژوهشی این استان با ۴ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار را تصویب کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.