به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اورژانس ۱۱۵ استان، محسن ابرهیمی  افزود: در یک حادثه براثر استنشاق گازمنوکسید کربن در شهرکرد ۲ نفر مسموم شدند که پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ،مسموم‌شدگان با آمبولانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

وی گفت: در حادثه دیگر نیز یک نفر در ناغان شهرستان کیار دچار مسمومیت با منوکسیدکربن شد که پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس به بیمارستان امام جواد(ع) ناغان منتقل شد.

ابراهیمی با اشاره به ۲ حادثه رانندگی در استان افزود: در حادثه اول بر اثر برخورد پراید و مزدا در محور شهرکرد به طاقانک ۵ نفر مصدوم شدند ، که مصدومان با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

به گفته وی، در حادثه رانندگی دیگر در محور فارسان به کوهرنگ براثر برخورد سمند و پیکان ۵ نفر مصدوم شدند که مصدومان با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان سیدالشهدا(ع) فارسان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، تا آبان ماه سالجاری ۴۸ نفر بر اثر استشاق گاز در استان دچار مسمومیت شدند که ۳ مورد از این مسمومیت‌ها پس از اقدامات درمانی در محل درمان و ۴۲ مورد نیز به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

بر اثر مسمومیت با گاز امسال ۳ نفر از این تعداد فوت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.