حجت‌الاسلام حسین امیری روز شنبه با اعلام برنامه‌های این سوگواره افزود: این سوگواره به مدت ۵ شب با حضور مبلغان بومی و اعزامی از شهر قم و هیات‌های عزاداری در امامزادگان شاخص و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
به گفته وی، این سوگواره در امامزادگان شاخص از جمله حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، میرحیدرشاه نقنه، حمزه بن علی‌ بلداجی، سید بهاالدین محمد شیخ شبان، سید محمد بارده، عزیزالله کیان، ابراهیم گوجان، حیدربن مالک باباحیدر، ابراهیم فیل آباد، محمد بن علی منجرموئی، جعفر شیاسی، عباس علی برجوئی، احمد ارمند و جعفر پیران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام امیری افزود: قرائت زیارت‌نامه حضرت زهرا (س)، همایش رهروان یاس نبوی، شام غریبان، تجمع بزرگ فاطمی و اطعام عزاداران و همچنین مراسم گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش در سوگواره یاس نبوی برگزار خواهد شد.
وی، از برپایی خیمه‌های معرفت در این ایام خبر داد و گفت: در استان نیت واقفان برای عزاداری شهادت حضرت فاطمه(ع) بسیار کم است و باید با دعوت از خیران و تبلیغ و ترویج وقف‌های مشارکتی و دسته جمعی در راستای وقف‌های جدید با نیت عزاداری و اطعام‌دهی شهادت حضرت فاطمه (ع) تلاش کرد.

چهارمحال و بختیاری ۱۰۱ امامزاده و بقعه متبرکه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.