عظیم ابراهیم‌پور ‌روز سه‌شنبه در گردهمایی فعالان حوزه ایثار و شهادت با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد اظهار داشت: تفکر جبهه مقاومت با حضور سردار قاسم سلیمانی، چنان در بیداری جهان اسلام تاثیرگذار شد، که استکبار جهانی تاب زنده ماندن این شخصیت با اخلاص و بنده واقعی خداوند را تحمل نکرد و ناجوانمردانه این سردار بزرگ را ترور کرد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی آمریکا، به خیال اینکه با ترور سردار سلیمانی، می‌تواند تفکر و مکتب جبهه مقاومت را متوقف کند و از ذهن و افکار جهان اسلام پاک کند، این شهید بزرگ را ترور کرد، غافل از  اینکه مکتب وی عالم‌گیر شده است و در قلوب مردم آزاده جهان جا گرفته است. 

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور، وضعیت کنونی کشور و انقلاب اسلامی را مهم و حساس خواند و گفت: دشمنان انقلاب، همواره برای ضربه‌زدن به نظام نقشه می‌کشند و اگر بصیرت و آگاهی مردم و درایت و رهبری پیامبرگونه و بی‌نظیر مقام معظم رهبری نبود،دشمنان انقلاب اسلامی، کشور را دچار فتنه و زیان‌های زیادی می‌کردند.

ابراهیم‌پور تاکید کرد:روحیه مقاومت، امروز در بین مردم آزاده کشورهای جهان برخاسته از تفکر حضرت امام خمینی (ره) و فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس است.

وی، رمز پیروزی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را ولایت‌مداری رزمندگان از فرمان امام(ره) و دانش‌آموختگی فرهنگ و مکتب ایثار و شهادت و درس‌آموزی از نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: امروز پس از گذشته بیش از ۳ دهه از دوران دفاع مقدس، فرهنگ استقامت، استکبارستیزی و ولایتمداری مردم، موجب خنثی شدن فتنه‌ها و دسیسه‌ها دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شده است.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در طول ۴ دهه گذشته، افزون بر ۵۲ کودتا و ۱۷ هزار ترور شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار انقلاب و مردم و تحمیل ۸سال جنگ تحمیلی، از سوی دشمنان علیه ایران انجام شد، اما به لطف خدا حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی دست دشمنان نیفتاد.

ابراهیم‌پور، تنها راه خنثی کردن فتنه و شیطنت استکبار جهانی را تبعیت از فرمان ولی امر و مقام معظم رهبری دانست که در نهادینه کردن مکتب مقاومت بسیار ارزشمند بوده است.

به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ شهید گلگون کفن تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.