به گزارش ایرنا، بازیکنان بسکتبال باشگاه‌های سوپر لیگ ایران برای دیده شدن در این روزها، از انگیزه بالایی برخوردارند تا بتوانند نظر سرمربی تیم ملی را جذب کنند و جایی در تیم ملی برای حضور در رقابت‌های المپیک داشته باشند.

در ۶ ماه باقی مانده تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تمام بازیکنان بسکتبال می‌توانند در یک شرایط آرمانی قرار گیرند و این شرایط را در لیگ برتر در رقابت‌های داخلی می‌توانند از آن خود کنند.

اکنون رقابت‌های سوپر لیگ برتر باشگاه‌های ایران در هفته پانزدهم به اوج خود رسیده است و تیم‌ها بعد از یک نیم فصل پر فراز و نشیب، اینک به یک ثبات نسبی برای نیم فصل دوم رسیده‌اند.

تیم رعد هوایی شهرکرد که امسال از دزفول خوزستان به چهارمحال و بختیاری منتقل شد، اگر چه در ابتدای فصل نتایج ضعیفی گرفت، اما رفته رفته این تیم، جایگاه واقعی خود را در لیگ برتر بدست آورده است.

پیروزی‌های دو هفته اخیر این تیم در یک بازی خارج از خانه،نشان داد که بسکتبالیست‌های جوان و کمتر شناخته شده این تیم به دنبال خودنمایی در لیگ برتر هستند.  

تیم بسکتبال رعد هوایی در هفته چهاردهم به یک پیروزی با ارزش در کرمان دست یافت تا برای حضور در پلی‌آف امیدوار باشد و بدون حامی مالی بتواند با تکیه بر تماشاگران خود به این روند ادامه دهد.

رعد هوایی شهرکرد در هفته پانزدهم روز پنجنشبه ۱۲ دی‌ماه به دیدار توفارقان تبریز می رود و برای جبران شکست دیدار رفت، در این دیدار از تماشاگران خود خواسته است با تمام توان این هفته از این تیم حمایت کنند.

طرفداران تیم بسکتبال رعد هوایی شهرکرد می‌توانند در نیم فصل دوم سوپر لیگ برتر باشگاه‌های ایران از تیم خود مانند تماشاگران گرگانی حمایت پرشور داشته باشند تا در رده های بهتری در جدول قرار گیرند.

تیم توفارقان تبریز در حالی مهمان شهرکردی‌ها است که در دور رفت تیم شهرکرد را با حساب ۹۳ بر ۸۵ شکست داده بود و این بار شهرکردی‌ها به دنبال جبران شکست خود هستند و بهترین انگیزه برای این تیم حضور پر تعداد تماشاگران است.

تیم توفارقان تبریز اکنون با ۵ پیروزی و ۹ شکست در رده هشتم جدول لیگ بسکتبال باشگاه‌های ایران است و تیم رعد هوایی نیز با ۴ پیروزی و ۱۰ شکست در رده یازدهم این لیگ قرار گرفته است.

ابراهیم بیگی، شایان پورکاوه،عماد عبداللهی، مهدی پیر محمدی، فرشاد دژستان، بهزاد ابراهیمی،ناصر علیمردانی، محمد کمالوند، باقر شرقی و صالح مرادیان، مهدی قربانی،نایب احمدپور و حامد بیگی با سرمربیگری مهدی جمشیدی تیم سرمایه پدافند رعد هوایی در لیگ برتر هستند و این جوانان برای خودنمایی در این رقابت‌ها چاره‌ای جز پیروزی در برابر تیمهای بزرگ بسکتبال ایران ندارند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پدافند رعد هوایی شهرکرد با توفارقان تبریز ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۲ دی‌ماه به میزبانی شهرکرد در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار می‌شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.