به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از وب دا ، دکتر علی ضامن صالحی فرد در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در جمع معاون، مدیران و پژوهشگران برتر دانشگاهی، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه ارتقاء و توسعه فعالیت های تحقیقاتی دانشگاه افزود: بر اساس استانداردهای تعریف شده هم اکنون دانشگاه به لحاظ پژوهشی دارای جایگاه مطلوبی است.
وی تصریح کرد: این موفقیت حاصل نمی شد مگر با تلاش و همت اعضای هیئت علمی، دانشجویان، کارشناسان و در راس آن مسئولین، معاونین و مدیران دانشگاه.
دکتر صالحی فرد، با اشاره به ارتقاء سطح دانشگاه از بین دانشگاه های تیپ ۳ در زمینه پژوهشی به دانشگاه های تیپ ۲ اظهار داشت: امید است با تلاش مضاعف فعالین این عرصه در این سطح نیز دانشگاه همچون گذشته خوش بدرخشد و در عرصه های داخلی، بین المللی و خارجی حائز رتبه های برتر شود.
معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه در ادامه اظهار امیدواری کرد: فعالیت های تحقیقاتی با انجام نیاز سنجی و بر اساس اولویت بندی و با نیاز سنجی انجام شود.
گفتنی است، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی استان در دومین روز از دیماه ۹۸ در سالن اجتماعات مجتمع رحمتیه برگزار شد. 46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1315885
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.