علی شهریارپور روز یکشنبه در نشست بررسی، تبیین و تشریح آیین‌نامه اجرایی بودجه سال ۱۳۹۸ تاکید کرد:‌ در سال‌جاری برای تسویه و تهاتر بدهی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی از ظرفیت اسناد خزانه بهره‌گیری نشده است.

وی افزود:‌ دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری هم‌اینک ۲۰۰ میلیارد ریال به کارمندان دولت در ازای پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بدهکارند.

شهریارپور تصریح کرد:‌ در این راستا افراد بازنشسته‌ای که به بانک‌های عامل و یا دستگاه‌های اجرایی بدهی دارند می‌توانند از طریق جذب اسناد خزانه، طلب خود را وصول و بدهی‌شان را پرداخت کنند.

وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اقدام لازم برای ثبت بدهی‌های خود تا پایان سال گذشته در سامانه سماد را انجام دهند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید میزان بدهی و دیون خود را برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کنند.

شهریارپور تاکید کرد: امکان پرداخت بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق منابع دولتی محدود وجود ندارد، به همین منظور ضرورت دارد که از ظرفیت مطلوب اسناد خزانه برای تهاتر بدهی‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با بیش از ۹۷۴ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.