علی توکلی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران این استان افزود: در راستای رونق اشتغال و مهار نرخ بیکاری در استان به ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار، تفام‌نامه همکاری با بنیاد برکت از مهرماه سال گذشته بسته شد.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای انعقاد تفاهم‎نامه تاکنون ۲۹ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است که یک هزار و ۳۳۹ فقره مربوط به سالجاری است.

توکلی، با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در رونق اشتغالزایی استان موثر واقع شده است، تصریح کرد: با نظارت‌های بانک تمامی تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان در جهت اهداف تعیین شده هزینه شده و انحرافی در این خصوص وجود ندارد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سالجاری ۷ هزار فقره تسهیلات نیز به ارزش ۴۱۴ میلیارد ریال به افراد نیازمند و زیرپوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

توکلی، طرح همیاران مهر را از طرح‌های اثرگذار این بانک در راستای ترویج فعالیت‌های نیکوکارانه دانست و گفت: از این محل این طرح که شامل کمک‌های خیرین است، ۴۹ فقره تسهیلات به ارزش یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی همچنین از افزایش سقف تسهیلات به واحدهای تولیدی از ۲۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: این اقدام در راستای تحقق شعار سال انجام گرفته است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با بیش از ۹۷۴هزار نفر جمعیت است و نرخ بیکاری در این استان بالاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.