به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی  در حاشیه دیدار مردمی با اقشار مختلف مردم این استان افزود: شناسایی مطالبات مردم، پاسخگویی به نیازهای جامعه و مشارکت حداکثری آحاد مردم در تصمیم‌گیری‌ها از دستاوردهای برگزاری نشست‌های مستمر با اقشار مختلف مردم است.

وی، نزدیکی مسئولان به مردم را عامل موثری در پیشبرد بهتر برنامه‌ها دانست و گفت: دیدار مستقیم با مردم روند آسیب‌شناسی میدانی، عمیق و عینی از تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان و رصد کردن نیازهای عمومی مردم را تسهیل می‎کند.

عباسی با توصیه به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در تقویت ارتباط دو سویه با مردم، تصریح کرد: بی‌شک یکی از مهمترین وظایف مسئولان ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است و باید با اقشار مخاطب دستگاه خود به صورت مستمر و منظم نشست برگزار کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان در ناآرامی‌های اخیر کشور با کمترین چالش مواجه شد، افزود: بی‌شک همراهی و همدلی مردم با دولت را قدر دانسته و در خدمات‎رسانی به آنها با تمام توان خود تلاش می‌کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با اقشار مختلف مردم، مشکلات آنها را با مدیران مربوطه بررسی و دستور داد تا از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط رفع این مشکلات پیگیری شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1302888
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.