جعفر مردانی در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور صبح روز ۱۰آذر  در  ۴ مرکز حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

 رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری  و رئیس شورای گزارشششورای اطلاع رسانی استان در ادامه افزود: فرایند ثبت‌نام داوطلبان حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در فرمانداری شهرکرد، داوطلبان حوزه انتخابیه بروجن در فرمانداری بروجن، داوطلبان حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در فرمانداری اردل و داوطلبان حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا در فرمانداری لردگان انجام می‌گیرد.

 مردانی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی علاوه بر فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه می‌توانند به ستاد مرکزی وزارت کشور، سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان فراهم شده است، تصریح کرد: امید است با هماهنگی های انجام شده شاهد برگزاری یک انتخابات سالم، باشکوه و امن در استان باشیم.

 مردانی تحقق مشارکت حداکثری مردم با رعایت اصل بی‌طرفی و حفظ امانت‌داری رای مردم را از مهمترین وظایف عوامل برگزاری انتخابات دانست و گفت: تمامی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات ملزم به رعایت قانون هستند.

شایان ذکر است است بنا بر ساختار جدید شورای اطلاع رسانی استان جعفر مردانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار رئیس شورا و جواد کارگران دهکردی مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دبیر این شورا می  باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1301608
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.