به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، طبق اطلاعیه و ابلاغ مرکز، استانهای همدان، یزد، خوزستان و کرمانشاه در فرصت  تعیین شده فرصت ثبت نام در این طرح ملی را دارند.

با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری جز استان‌های مشمول این طرح ملی است متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند بر اساس زمان اعلام شده، با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

روابط عمومی‌ اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: شرایط لازم متقاضیان  برای ثبت نام در سایت را عدم استفاده از تسهیلات بانکی (فرم "ج" سبز )، متاهل و یا سرپرست خانوار، زنان خود سرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، سابقه سکونت در ۵ سال اخیر در شهر مورد تقاضا، داشتن شرایط لازم برای دریافت تسهیلات بانکی، توانایی تامین هزینه ساخت مسکن به غیر از تسهیلات بانک، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰۰ میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی در تامین هزینه‌های ساخت مسکن ذکر کرد.

به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری با افزون ۹۴۷ هزار نفر جمعیت  دارد که در ۴۱ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.