مجید رضازاده روز سه‌شنبه در آیین آغاز به کار نخستین مرکز جامع خدمات اجتماعی استان در روستای چنار محمودی، با  تاکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه پیشگیری از ابتلا و ارائه آموزش در خصوص راه‌های مقابله از ابتلا به ویروس HIVاظهار داشت: حمایت روانی و اجتماعی از مبتلایان به این بیماری یکی از رسالت‌های سازمان بهزیستی است.
وی گفت: این خدمات با راه‌اندازی مرکز جامع خدمات اجتماعی در روستا به جامعه هدف و همچنین سایر افراد در معرض آسیب ارائه خواهد شد. 
رضازاده، از مطرح کردن مشکل مردم در ۲۰ روز آینده در جلسه دولت و رئیس جمهوری و بیان خواسته و دغدغه مردم خبر داد و گفت: درمان و پیشگیری از این ویروس همدلی و همراهی مردم و مسوولان را می‌طلبد.
امام جمعه لردگان نیز این آیین با اشاره اینکه مردم این روستا افرادی متدین هستند، گفت: مشکلی که در منطقه بوجود آمده باعث نارضایتی مردم شده است. 
حجت الاسلام سید مهدی تاجزاد، از ریش‌سفیدان و معتمدان محلی خواست تا به مسوولان در راستای فرهنگ‌سازی و ارائه خدمات مشاوره‌ای و حمایتی کمک کنند. 
وی گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش و ارائه خدمات روان‌شناسی و مشاوره‌ای نقش مهمی در کاهش آسیب دارد. 

به گزارش ایرنا، اکنون ۷۸ مرکز مشاوره در چهارمحال وبختیاری فعال است.

نخستین مرکز جامع خدمات اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در روستای چنار محمودی شهرستان لردگان روز سه‌شنبه آغاز به کار کرد.

روستای چنار محمودی در شهرستان لردگان در ۱۸۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و پیشتر جواب آزمایش HIVچند نفر مثبت اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.