به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل ازوب دا ،دکتر علیرضا جعفری با اعلام این خبر افزود: بیمار از اهالی شهر فرخشهر، بود که به علت درد شکم وعلائم انسداددستگاه گوارش به مرکز درمانی مراجعه و پس از انجام سی تی اسکن تومور تشخیص و اقدامات اولیه برای انجام جراحی صورت گرفت.
وی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به فلج یک سمت بدن بیمار در پی سکته مغزی اطرافیان وی علت دردهای شکمی و ورم شکم را به مشکلات گوارشی ارتباط داده و طی این مدت توده بزرگ شده و ابعاد آن به حدود ۴۰۰ در ۴۰۰ میلی متر رسیده بود.
به گفته پزشک معالج بیمار، این عمل جراحی با توجه به وسعت آن و درگیری مزوکولون نزولی و تسری آن به لگن با همکاری دو تن از پزشکان متخصص بیمارستان استاد دکتر موذنی و استاد دکتررجایی در نوزدهمین روز از آبان ماه ۹۸ در اتاق عمل بیمارستان آیت اله کاشانی شهرکرد انجام و پس از ۳ ساعت توده ۸ کیلویی با موفقیت خارج شد.
دکتر جعفری گفت: هم اکنون بیمار باتوجه به سن بالا؛ بیماری قلبی و ترومبوز عروق اندام تحتانی قبلی در بخش ICU تحت مراقبت می باشد و حال عمومی وی خوب است و احتمالاً پس از یک هفته از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1292712
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.