مسعود ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز، شبکه جمع‌آوری فاضلاب و مخابرات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان بروجن باعث شده تا شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی فراهم شود و از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد شد.

فرماندار، برخی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان بروجن را جزو واحدهای مطرح در سطح جهانی، ملی و استانی دانست و  گفت: این واحدهای تولیدی کالاهایی مانند انواع موکت، کالای خواب، کف‌پوش اتومبیل و چسب صنعتی تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کنند.

ملکی یادآور شد: استفاده از نیروی انسانی داخلی، پرهیز از خام‌فروشی، تنوع در تولید و مدیریت صحیح از مهمترین علت‌های موفقیت در بسیاری واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان بروجن و فعال بودن آن‌ها در شرایط کنونی اقتصادی است.

وی به فعالیت ۶ هزار و ۸۰۰ نفری شهرکهای صنعتی بروجن اشاره کرد و گفت: این افراد در ۲۸۰ واحد صنعتی مستقر در ۵ شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان بروجن اشتغال دارند.

به گفته وی، شهرستان بروجن هم‌اکنون ۴۰ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری را در خود جای داده است که این تعداد شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان بروجن یک‌هزار و ۸۰۲ هکتار وسعت دارد.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده و ۴۰ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در آن مستقر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.