اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی طرح‌های عمرانی شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های برگزار شد، تاکید کرد: تاکنون یک سوم طرح هادی عمرانی روستایی چنارمحمودی اجرایی شده است.
وی افزود: از مجموع ۴۶ هزار مترمربع معابر روستای چنارمحمودی تاکنون ۱۶ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی شده است.
عباسی تصریح کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری برای تامین اعتبار و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در راستای اجرای سریع‌تر این طرح تلاش کنند.
وی یادآور شد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری قبل از اجرای کامل طرح هادی روستایی نسبت به اجرای شبکه تامین آب و تعویض لوله‎‌های فرسوده اقدام لازم را انجام دهد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: براساس نظر مثبت معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران قرار شد یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به روستا اختصاص یابد.
وی گفت:‌ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار طرح احداث یک ورزشگاه روستایی در چنارمحمودی با استفاده از اعتبارات سال ۱۳۹۹ را در دستورکار قرار دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: ‌برای الحاق روستاهای دارای زمین ملی به شهر لردگان ۳ راهکاری پیشنهادی وجود دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این گزینه‌های پیشنهادی شامل الحاق روستاهای در جوار شهر، ‌برآورد مالی برای خرید زمین‌های مستثنیات مردم در صورت امکان تامین منابع مورد نیاز و شناسایی زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی و واگذاری آن به راه و شهرسازی برای مشارکت در تامین مسکن است.
وی یادآور شد: در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا ، روستاهایی وجود دارد که قابلیت تبدیل به شهرهای کوچک را دارد.
عباسی اظهار داشت:‌ تعدادی از روستاها و شهرهای کم‌برخوردار شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا برای اختصاص ماشین‌آلات، قیر، اعتبارات نقدی و تجهیزات شناسایی و به معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران اعلام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران برای بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

شهرستانهای لردگان و خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارند و شهرستان خانمیرزا به عنوان دهمین شهرستان این استان شهریورماه امسال دارای فرمانداری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.