اقبال عباسی روز یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان افزود: باید برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی عمومی از تمام ظرفیت‌های مردمی از جمله تشکل‌ها، با افراد بانفوذ در محلات و همچنین ریش‌سفیدان استفاده کرد.

وی با تاکید بر شناسایی کانون‌های بحران در حوزه موادمخدر در استان ، تصریح کرد، در حوزه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر ،استفاده از ظرفیت مردمی کمرنگ بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: پیشگیری در این برهه زمانی برای افرادی که معتاد شدند، بی‌فایده است و تنها بهره‌گیری از برخوردهای صلبی نیز جوابگو نخواهد بود.

عباسی با همکاری و تلاش بیشتر همه در راستای جلوگیری از اعتیاد در جامعه تاکید کرد و گفت: همه برنامه‌ها در حوزه مبارزه با موادمخدر باید با هماهنگی انجام شود.

وی افزود: تاکنون در حوزه درمان و پیشگیری در زمینه مواد مخدر و اعتیاد گزارشهای جامعی ارائه نشده است و گزارش‌های ارائه شده تنها در حوزه انتظامی و قضایی است که این امر باید در حوزه درمان و پیشگیری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: در حوزه درمان باید نظارت بر فعالیت کمپ ها و مراکز درمانی معتادان بیشتر از گذشته انجام شود .

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با بیش از 947 هزار نفر جمعیت است.

در این نشست دستگاههای متولی گزارشی از عملکرد خود در خصوص پیشگیری از اعتیاد را ارائه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.