سهراب رئیسی شامگاه شنبه در دویست و ششمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: براساس برنامه زمان‌بندی این طرح باید اکنون ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد که ۱۲ درصد از برنامه جلوتر است.
وی مبلغ قرارداد طرح آماده‌سازی محله منظریه شهرکرد را ۱۱۸ میلیارد ریال با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: تاکنون در طرح آماده‌سازی محله منظریه شهرکرد ۴۲ میلیارد ریال کارکرد ارائه شده است.
رئیسی تصریح کرد: طرح آماده‌سازی محله منظریه شهرکرد در محله‌های ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ اجرا می‌شود.
وی یادآور شد: در این طرح ۱۳۸ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی و ۱۳۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی صورت گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ قرار نبود دولت در اجرای طرح مسکن مهر هزینه‌ای را برای آماده‌سازی دریافت کند.
داریوش حسینی تاکید کرد: هزینه آماده‌سازی باید با مشارکت مردم و بقیه آن از محل فروش سهم ۱۰ درصد شهرداری شهرکرد تامین و هزینه شود.
وی اظهار داشت: ‌پرونده مسکن مهر تا پایان امسال‌ بسته و این طرح در سراسر کشور از جمله چهارمحال و بختیاری تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این نشست نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی،‌ در خصوص چگونگی روند اجرایی تکمیل زیرساخت‌های محله منظریه شهرکرد نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

محله منظریه از محله‌های تازه ساخت شهرکرد است که مسکن مهر شهرکرد در این منطقه واقع شده است و تاکنون بیش از 8 هزار مسکن در این منطقه احداث شده است.

شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.